torsdag 28 maj 2009

Tack och hej!

Nu när jag väl är hemma börjar det väl bli dags för att säga hejdå till kanadabloggen. Tanken var ju att skriva ett litet avslutande inlägg strax efter att jag kom hem men så har det ju som sagt inte blivit. Men nu har jag varit hemma i mer än en månad så det är nog på tiden att jag går vidare med mitt liv. Jag är inte längre i Waterloo utan i Bankeryd/Göteborg. Det må vara lite ledsamt att säga farväl till bloggen men sånt är livet. Life goes on...

Lite bilder från de sista dagarna over there...

Dodgeballgänget


Sista middagen med Sasha

Vännerna!


Tack och hej till Sasha och Jason


En sista lunch på Eastside Mario's innan hemfärd

Numera känns Kanada ganska långt borta vilket är väldigt tråkigt. Det gick fort att komma tillbaka till livet här hemma...Men missförstå mig inte, självklart är det kul att vara hemma också! Ibland önskar jag bara att äventyret var ogjort så att jag kunde få uppleva det igen... Men man får väl ta sats mot nya äventyr istället! Nu blir det diverse jobb i Jönköping/Göteborg i sommar. Till hösten blir det skola igen och KANSKE lite konståkning...den som lever får se!

Inga kommentarer: