fredag 5 december 2008

Nyheter??

Nee...det är ont om nyheter just nu. Mest plugg på schemat. Tenta på måndag och lördag nästa vecka så i helgen blir det inte mycket roligheter utan mest studier. Emma åkte nyss till Toronto för att tillbringa helgen där. Jag kände att jag behövde plugga inför tentorna så jag stannade helt enkelt hemma. Nu känns det dock lite tråkigt att sitta här hemma i huset utan sällskap. Men men...Tänkte ut och springa om en stund. Måste bara låta middagen sjunka ner lite innan jag ger mig ut. Ska se om jag kan få med mig någon ut på en drink eller en fika senare ikväll. Annars blir det nog en film framför datorn. Och popcorn! Vår kära hyresvärd kom häromdagen förbi med en popcornmaskin till oss ! Så nu kan vi göra popcorn utan en massa olja eller smör. Känns ju nästan nyttigt då...haha.

Annars är det fortfarande snö här. Inte mycket men ändock lite. Träningarna går framåt. Jag och Sasha (min isdanspartner) jobbar på för att bli de 'crazy b*tchtes' som vår tränare Garnet vill att vi ska se ut som. Vet inte om jag berättat det men musiken är från Chicago - Cell Block Tango. Klicka på länken så kommer ni till ett klipp från youtube.

1 kommentar:

Kleinen sa...

oh, Älskar cell block tango!! All lycka till!