söndag 24 augusti 2008

Rättelse + Avsked No 4

Måste först och främst rätta mig själv. Att säga hejdå till lillasyster var ju inte det första. I lördags för drygt en vecka sedan hade jag ju avskedsfest. DÅ var avsked No 1. Mina härliga jobbarkompisar, mina goa Jönköpingsgrabbar, mina Chalmersgrabbar, mina söta klassisar (undrar om man får säga klassisar egentligen...) och mina underbara Surprisare. Tack alla som kom och tack för de fina presenterna. Blev riktigt glad!

Bild: Presenter från H, E och V+A+M.

Sen var jag ju faktiskt i Bogla en sväng och sade hejdå till kära morfar och U. Och till morfars hus som snart säljs... Där var avsked No 3.

Idag var det dags för att säga adjö till lillebror också. E bor ju numera i hufvudstaden och jobbar för riket säkerhet. Eller något åt det hållet i alla fall. Så när tåget från vårt kära Bankeryd rullade norrut såg jag brodern för sista gången på ett bra tag. Lite trist. Det var alltså avsked No 4.
Bild: Lillebror E.

Och idag skulle jag även börjat packa lite. Har inte gått speciellt bra. Finns hela tiden andra saker som är roligare...Antar att resan känns mer definitiv när jag väl börjar packa. Lite skrämmande men imorgon så måste jag...

Inga kommentarer: