tisdag 26 augusti 2008

Sista hälsningen från Sverige - på väg mot äventyret

Så ja...nu är det bara 4 timmar kvar tills det är dags att sätta sig i bilen och åka mot Landvetter. Kl 7.30 går flyget från Landvetter, via Wien, till Toronto. Enligt resplanen ska vi vara framme i Toronto vid 15-tiden lokal tid. vilket innebär runt 21-tiden svensk tid. Alltså kommer jag i Kanada att vara 6 timmar efter vad gäller klockan.

Idag har jag vinkat av storebror C och hans tjej L. Har även tagit en tripp till farmor och farfar. Åhh...jag önskar verkligen att jag hade hälsat på dem oftare. Saknar farmors mysiga kramar och pussar på kinden...

Det mesta är färdigpackat och jag ska väl sova en liten stund nu. Det är med spänning jag reser men samtidigt känns det lite i hjärtat att resa ifrån alla man älskar.

Ta hand om er alla här hemma i Svedala och skriv gärna en hälsning då och då. Saknar er redan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha det nu helt underbart vännen!!
Följer naturligtvis din blogg.. såg att jag fått en länk med. wiiiie =)
Ska länka dig med förstås.. Hoppas du skriver här ofta så jag har koll på dig =)
MASSA KRAMAR

Matilda sa...

Kul att du läser här! Får skicka lite hälsningar till Surprise via dig då och då. Går det bra med träningen?
Läser din blogg ofta =)

Ha det underbart så hörs vi!

kraam!