fredag 6 mars 2009

sommar?

Idag fick vi smak av sommarvärme här! Eller åtminstone härlig försommar. Med sol och säkert en 15 grader har det varit en härlig dag. Och vissa är så snabba i vändningarna att de fick för sig att visa benen = shorts/kjol. Själv höll jag mig till öppen skinnjacka... Nu på kvällen är det dock kyligt igen. Men det var härligt att åter få känna på vad sommaren kan erbjuda!

I övrigt så är det mycket skola på schemat nu. Innan sista tentan, den 20 april, så ska två projekt skrivas, tre inlämningsuppgifter göras och tre tentor... Och där emellan sa jag hinna fylla år... Men har lovat mig själv att plugga på ordentligt nu så att jag inte behöver sitta och plugga på födelsedagen i alla fall.

Imorgon ska jag inte heller plugga. Ska iväg på nån design-tävling på skolan...Sasha (min konståkningsvän) har lurat med mig. Jag hoppas det blir trevligt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, det låter inte fel med 15 grader och sol... Här är det som alltid grått, grått grått... Men men, snart är det dax för Zagreb då jag hoppas på riktigt fint väder.