måndag 20 april 2009

Sista kvällen!!

Nu är det lite drygt 25 timmar kvar tills planet mot Europa lyfter! Herregud vad fort tiden här har gått! 8 månader... Och nu är jag snart hemma igen.

Idag hade jag min tyskatenta. Kändes inte alltför svår så jag kunde lämna salen en timme innan tentatiden var slut. Sen så tog jag och Emma en sväng till Conestoga Mall för att göra lite sista-minuten-shopping. Blev inte så mycket, det var mest jag som ville vara säker på att jag inte "glömt" eller "missat" köpa nåt. Hehe. En ny handväska blev det dock... Och en födelsedagspresent till någon.

Har även packat en del idag. Konstigt nog så verkar det gå ihop sig med de 2 x 23kg + 8kg handbagage som jag får ha med dig. Är lite rädd för att vågen inte funkar utan visar mindre än vad det är... Det är alltid lika spännande/nervöst vid check-in...

Sista kvällen här ska tillbringas hemma hos Hani, min vän från Syrien/Dubai, i goda vänners lag. En flaska vin, lite mat och bara umgås... Och sen säga adjö...usch. Men sånt är ju livet. Tider kommer och går, och nu är den här epoken i mitt liv snart över.

Ska nog gå ut i regnet och röra lite på mig nu. Vill ju inte ha restless legs på planet imorgon!

Inga kommentarer: