tisdag 10 februari 2009

är det inte lite synd om mig?

idag på träningen ramlade jag. det gör jag ju i och för sig då och då men idag slog jag mig. först blev det en stor bula på höger knä men nu är där "bara" ett stort blåmärke. och blåmärke blev det likaså på vänster knä. och på höger armbåge.

dessutom har jag blivit förkyld. host.

plus att jag har en tenta på torsdag och en jobbig inlämningsuppgift tills på fredag.

plus att jag måste gå upp klockan 05.45 tis-fre för att träna. men det är ju i alla fall sista veckan med morgonträning...

är det inte lite synd om mig?

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja det är jättesynd om dig... KRAM

Sweet-saga sa...

Jo, det är jätte-synd om dej! Tänker på dej! KRAM

Anonym sa...

Hur många ggr har man inte ramlat på knäna och alltid gör det lika ont!! Ramlade på mitt knä för 4,5 vecka sen på träningen och har haft ont i det sen dess, fick tillbaka magnetröntgen idag så... operation nästa!! Hallå hur många ggr har man inte ramlat på knäna liksom?! :O Operation, kan inte riktigt greppa det!