fredag 6 februari 2009

Destination Toronto


Snart skola. En lektion sen åker jag och Emma till Toronto. Har lyxat till det och bokat in oss på hotell istället för hostel. Inget dyrt och lyxigt hotell dock, men ändå!

Ska på Jason's kompis födelsedagsfest. Jason är en kille som vi lärt känna här i Waterloo. Födelsedagsfesten ska tydligen vara på någon krog i Toronto. Hursomhelst, jag ser fram emot att komma iväg lite. Förhoppningsvis hinner vi kolla in lite affärer också, typ H&M och sånt som det är dåligt med här i byn.

Borde läsa en artikel om hur man väljer storlek på produktionsbatch/beställningskvantitet... Vår professor i kursen Inventory Management har skrivit den och kommer att prata om den på lektionen idag. Artikeln är från 1985 och har en massa formler i sig... Behöver jag förklara varför jag sitter här och skriver istället för att läsa den ?!?!?

Ska nog gå och prata lite med Emma och Mila istället...

Trevlig fredag på er alla!

2 kommentarer:

Sweet-saga sa...

Ha en kul helg!

Anonym sa...

åh vännen... du är för rolig.. först det med vårat antal visningar på youtube.. sedan när jag går in och läser ditt senaste inlägg. Du är i Kanada och ska åka till Waterloo.. och det du vill kolla är HM =P Nu är jag precis hemkommen från hard rock. Har käkat middag och bowlat med jobbet. Efter långlördag!! Så du kan ju tänka dig hur energisk jag är just nu.. men johan e också ute, så därför blev det en koll på nätet innan jag kommer somna på typ fem röda!! Kan ju inte sägas nog med gånger, men SAKNAR dig!!! Kramar!!!