tisdag 25 november 2008

Julklappsshopping!

Idag har jag varit och julklappshandlat lite. Hihi...kan ju inte säga nåt här för det finns en risk att nån läser det då. Men åå...jag älskar att handla julklappar. Om jag kunde skulle jag ge bort så himla mycket grejer! Och det är ju så mysigt med julmusik och julstämning i butikerna. Och inte var det speciellt mycket folk i affärerna heller. I like! Så nu ska paketen bara slås in och postas =).

På torsdag ska jag för övrigt iväg och prova skridskor. Funderar på nya. Frågan är Graf eller kanske Jackson? Och isdansskena eller friåkningsskena? Är ju viktigt att det blir rätt då det är en rejäl slant som läggs på dem.

Längtar efter jul! Och just det. Nu har jag köpt biljett till USA för julhelg hos familjen Sauerwein. Ska bli toppen. Först en vecka på Kuba, sen mellanlanda i Toronto innan jag tar nästa flyg till Baltimore och slutligen nyår i Toronto. Känns bra. Bäst hade förstås varit att skeppa hela miller-klanen till Nya Zeeland och älskade syster men när inte det går så får man göra vad man kan...

Julhelgens resrutt.

1 kommentar:

Sweet-saga sa...

Jovisst, hela familjen till Nya Zeeland, det hade varit något det!!!