söndag 30 november 2008

Julstämning

Vårt hus i snö.

Idag har det varit julstämning på hög nivå på 87 Fountain Street i Waterloo. Först så bakade jag och Emma lussekatter. Lite svårt att få tag på saffran men tillslut så lyckades vi med det också. Dessvärre så fungerar torrjästen lite sisådär men efter totalt 4 (!) timmar efter att vi börjat baka + lite värme från ugnen så hade de i alla fall jäst lite grann... Gott smakar de i alla fall!

Passade självklart på att spela julmusik när vi bakade. Som sig bör. Skulle pluggat i eftermiddags men istället tog jag och slog in lite julklappar som ska skickas över världen. Spännande va?

Juleklappar!

Min snölykta som jag gjorde häromdagen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen!! Tänkte på dig på vägen hem från ishallen precis, Anna berättade det om Brian, och jag läste det i din blogg nu... Haha.. fasen vad sjukt.. Vad sa han då? Så han tränar paråkning där nu? E han sådär grym som dom sa eller??
Ja, snart e de Österrike, och nu har vi hunnit göra 4 uppvisningar på Liseberg.. Har regnat tre av dem.. =P
Mycket snö ni har fått... mysigt!!!
KRAM

Sweet-saga sa...

Paket är ALLTID spännande!!!