lördag 27 september 2008

Gomorrrrron i stugorna!

God morgon alla min vänner. Sitter här och försöker vakna. Klockan är runt kvart i nio. Skulle gått upp för att plugga klockan 8...men jag orkade inte. Orkar fortfarande inte. Men snart så är jag nog igång. Gäsp.

Gårdagskvällen var trevlig. Gick till och åt mongoliskt. Där fick man får plocka till sig en massa mat och sen stekte dom ihop det medan man väntade. Precis som Bamboo hemma i Göteborg för de som har varit där. Fast jag tycker nog Bamboo är lite bättre. Efter middag och tjöt gick vi till Williams Coffee Pub och drack varm choklad. Tjötade lite till och sen gick vi hem.

Bild: Emmas fördrink var den godaste! Frozen Margarita Lime.


Bild. Madelein och Emma dricker choklad och cappuccino.


Bild: Jag och Hani.

Bild: Williams Coffe Pub.

Emma är helt pigg och stirrig av ett några förkylningspreparat som hon köpte. Haha. Berättade att hon inte kunde sova i natt...har kanske sovit fyra timmar och är fortfarande superstirrig. Undra vad det var för speed i de där tabletterna egentligen.

Idag ska dagen bjuda på lite träning (gymmet snart). Sen är det homecoming här på UW (university of Waterloo) vilket innebär att det är en massa jippon. Förra årets studenter kommer "hem" igen för att fira och ha skoj om jag har förstått det rätt. Vi ska iaf gå på en fotbollsmatch (am. football) och titta på Waterloo Warriors som vårt lag heter. Sen så borde jag försöka plugga lite... Ikväll blir det upprepning av förra lördagens bravader på Revolution.

Hoppas ni som läser får en fin helg!

(Nu när jag är klar med inlägget är kl 9 och jag känner mig piggare! )

Inga kommentarer: